FAQs

DekaTuin Haarlem 023-5420022 DekaTuin Heiloo072-5320811

Welkom in ons support portaal

Frequently Asked Questions

  1. Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

    In onze webshop is het mogelijk een betaling te voldoen met de volgende betaalmethodes:

    • iDEAL
    • VVV Giftcard
    • CreditCard: Visa, Mastercard en Maestro
    • DekaTuin cadeaukaart: Vul tijdens het afrekenproces de cijfers van de streepjescode en het gewenst uit te geven bedrag in. Bekijk vooraf onder 'mijn account' hoeveel saldo er nog op staat. 
    • Achteraf betalen; Achteraf betalen is mogelijk bij zowel afhalen of laten bezorgen van een bestelling. Nadat het pakket is bezorgd of nadat de bestelling is afgehaald wordt een betaallink per mail verstuurd. Deze kan deze worden voldaan met iDEAL, creditcard of VVV giftcard.

    Kies je ervoor om de bestelling af te halen in een van onze winkels, dan is het ook mogelijk om voor betaalmethode Betalen bij afhalen te kiezen. In dit geval wordt het openstaande bedrag met pin, cash of cadeaukaart bij het afhalen en in de winkel voldaan.

    In onze winkels accepteren wij pinbetalingen, contante betalingen en de volgende cadeaukaarten:

    • DekaTuin cadeaukaart
    • VVV Giftcard
    • Nationale Tuinbon
    • Fleurop giftcard: deze kan alleen worden ingeleverd bij DekaTuin City in Haarlem Centrum.
    Lees meer

Nieuwste vragen

  1. Kan ik een DekaTuin cadeaubon online inleveren?

    Helaas is dit momenteel nog niet mogelijk

    Lees meer
  2. Zijn de getoonde prijzen inclusief bezorgkosten?

    Nee, bezorgkosten worden berekend naar grootte van het product en afstand van de filialen van DekaTuin. Kijk onder het kopje bezorgkosten voor meer informatie

    Lees meer
  3. Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?

    Een defect artikel kunt u retourneren of omruilen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

    Lees meer
  4. Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

    Na het afronden van uw bestelling houden wij u per e-mail op de hoogte van de status ervan. De klantenservice is op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar.

    Lees meer
  5. Kan ik de bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

    Momenteel kunnen wij alleen bestellingen bezorgen binnen Nederland. Een bestelling kan dus wel vanuit het buitenland worden geplaatst, maar het bezorgadres moet zich in Nederland bevinden. Hierbij dient het rekeningnummer op een Nederlands adres te staan.

    Lees meer
  6. Wat zijn de bezorgkosten?

    Indien u ervoor heeft gekozen om uw bestelling bij u thuis te laten bezorgen dan betaalt u afhankelijk van de artikelen een bijdrage in de bezorgkosten. Wij zullen u enkel de bezorgkosten van het artikel uit de hoogste categorie doorbelasten.

    Pakketten worden verzonden met MyParcel via PostNL. Zij streven ernaar het pakket binnen 1-2 dagen binnen Nederland te leveren. Echter is dit geen garantie.

     

    Afhalen in een van onze filialen Haarlem of Heiloo gratis
    Normale verzending tot 80 x 50 x 35 cm tot 20 kg € 5.95
    XL zendingen tussen 80 x 50 x 35 cm en 120 x 60 x 50 cm tot 30 kg € 8.95
    Grote en zware paketten
    koeriersdienst of eigen bezorging
    Alles groter dan 120 x 60 x 50 cm of zwaarder dan 30 kg € 50.- of meer
         
         
         
         
    Lees meer
  7. Wat zijn de levertijden?

    Wij streven er uiteraard naar om de goederen zo spoedig mogelijk op te sturen. Mocht deze onverhoopt afwijken van datgene wat aangegeven staat zult u per mail of telefonisch op de hoogte worden gesteld. Rond de kerstperiode kan het door de drukte voorkomen dat er vertraging ontstaat, wij zullen u bij grote vertragingen op de hoogte brengen.

    Pakketten worden verzonden met MyParcel via PostNL. Zij streven ernaar het pakket binnen 1-3 dagen binnen Nederland te leveren. Echter is dit geen garantie. De dagen waarop pakketten worden bezorgd zijn dinsdag t/m zaterdag. Zodra het pakket is overgedragen aan PostNL ontvangt u per mail een track en trace nummer waarmee u het pakket kunt volgen.

    Lees meer
  8. Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?

    Natuurlijk kunt u uw bestelling ook afhalen in de winkel. Na betaling van uw bestelling liggen de artikelen de volgende werkdag na 11.00 uur klaar in het door u geselecteerde filiaal. U bespaard hiermee de bezorgkosten welke niet in rekening worden gebracht.

    Lees meer